Doprava a platba

 

       Pro nakupování v internetovém obchodě, není nutné se registrovat, ale při registraci má zákazník výhodu v podobě rychlého přístupu do historie uskutečněných objednávek a možnost být informován o novinkách a dění.

       Pokud je zboží na skladě, zasíláme jej obratem, v případě, že není, bývá dodací lhůta zpravidla 1-2 týdny. O této situaci Vás budeme informovat a děkujeme za pochopení.

Při hodnotě objednávky minimálně  1.500 Kč je dopravné + balné  ZDARMA.

Druhy zásilek:

"BALÍK DO RUKY" - poštovné + balné 99Kč
  • garance* doručení přímo do rukou adresáta již následující pracovní den od podání zásilky
  • (*garanci bohužel není možné zaručit u zásilek doručovaných v Praze)
  • možnost využití služby komplexní doručení při které doručíme zásilku zákazníkovi přímo do bytu nebo třeba do kanceláře
  • více na http://www.ceskaposta.cz/sluzby/baliky/cr/balik-do-ruky

  

"BALÍK NA POŠTU" - poštovné + balné 99Kč

   .  

"BALÍK DO BALÍKOVNY" - poštovné + balné 79Kč

 

Dobírka:                                     

Objednané zboží je zasíláno Českou poštou na dobírku a to pouze na území České republiky. 

Cena dobírky činí 30Kč.                                                                                                              

Bankovní převod:                          

Při formě úhrady předem bankovním převodem, odešlete celkovou částku na náš bankovní účet číslo  271066028 / 0300  vedený ČSOB a.s.. Jako variabilní symbol uveďte číslo objednávky. Po připsání částky na náš účet bude zboží zasláno Českou poštou s.p.. 

Není účtován žádný poplatek.. 

Osobní odběr:                              

Osobní odběr je možný pouze v místě našeho servisního střediska. Až bude Vaše objednávka kompletně připravena k vyzvednutí, budete informováni e-mailovou zprávou. Částku za objednané zboží uhradíte až při osobním převzetí. Žádný manipulační poplatek v tomto případě není účtován.

Uvedené ceny v e-shopu jsou včetně základní sazby  DPH 21%. Zrnková káva je se sníženou sazbou DPH 15%.                                                                 

Reklamace a výměna zboží - garance vrácení peněz

V případě, že Vám bude zboží doručeno poškozené tak nás informujte telefonicky popřípadě e-mailem. Vždy uveďte číslo Vaší objednávky.

Zboží na výměnu zasílejte zpět na naši adresu nepoužité a v originálním obalu. Do zásilky přiložte kopii nákupního dokladu a uveďte jakou výměnu požadujete. Zboží Vám bude následně vyměněno. V takovém případě již poštovné znovu neúčtujeme.

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním. Více zde.